Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Otehotnela som počas užívania antikoncepcie. Mám sa báť?

angelcandy
2. jan 2015

Ahojte, mám na vás otázku, ak by ste mi vedeli poradiť. Beriem antikoncepciu, no aj napriek tomu mi počas 4 dnovej pauzy neprišiel klasický menzes, iba dva dni hnedé silnejšie špinenie, to bolo 8/12. Nasledovalo pichanie v podbrušku, teploty, stav ako nejaka chripka, stale chodim na wc, zle od zaludka, strasna unava, proste asi klasicke priznaky tehotenstva. Robila som si vcera a dnes dva testy, oba vysli pozitivne, ale ta druha ciarka bola fakt slabulinka - bola viditelna hned, ale strasne slabucka. Uz je to vyse troch tyzdnov od menzesu, to by uz mala byt ta ciarka silna, nie? Problem je aj, ze posledny tyzden mam obcas tlaky a na to trosku hnedej krvicky. Vcera mi vyskocila znova teplota 37,7, rano som mala chvilku tlaky a znova hneda krvicka. Moja doktorka ordinuje az v pondelok, tak neviem co si mam o tom vsetkom mysliet. Mohla som otehotniet aj cez tabletky a myslite ze sa mam bat mimomaternicoveho tehotenstva - kedze ta slaba ciarocka a hneda krv? Dnes rano teplota uz len 36,9 a zatial ziadne bolesti...Dakujem za akukolvek odpoved.

sulejmanka
2. jan 2015

aj ja som otehotnela cez antikoncepciu, mierne krvacanie je normalne na začiatku tehotenstva

sisaha
2. jan 2015

zbehni na pohotovost.

malinka158
2. jan 2015

ak si brala HAK pravidelne a nemala si přitom hnacky alebo si nezvracala 4 hodiny od uzitia ttabletky tak by si nemala byt tehotna

sibalka21
2. jan 2015

@angelcandy krvacanie hocijake ci slabe alrbo silne pri pozitivnom teste nieje dobre. Zbehni na pohotovost pokial si brala antiku mohlo byt to krvacanie aj znakom niecoho zleho. Ako ti radia chod hned na pohotovost. Vela stastia

kuukii
2. jan 2015

Zbehla by som čo najskôr k lekárovi. Ten Ti poradi a povie najlepšie. Radšej aj zbytočne ale bude sa Ti lepšie spať a budeš vedieť na čom si. Držím palce 🙂

Tu začni písať odpoveď...

Odošli