icon

Mám 18 a som tehotná. Ako to poviem mame?

eminaaaa
31. mar 2022

Ahojte.
Neviem či to tu patrí... 💜 Mám 18 rokov a s priateľom som otehotnela čo je problém totiž nabudúci rok ideme už na prax do nemocnice a bojím sa ako to tam zvládnem keď som tehotná... Som študentka na strednej zdravotníckej škole v 2. ročníku.
Ako povedať doma že som tehotná? Ako sa mám na to psychicky pripraviť? A čo doma rodičom povedať a ako? Mám 18 rokov s priateľom sa poznáme pol roka. Blbé komentáre si prosím nechajte viem že sme si mali dávať pozor.
Ak je tu niekto kto to prežil budem rada keď mi napíše 🙂
Ďakujeem ❤️

Strana
z2
martinka13
1. apr 2022

@belllinka no to je uhol pohľadu. Podľa mňa zas nie je normálny vek na prvorodicku 40..... V každom prípade sa už stalo, teraz treba rozmýšľať ako sa dá, nie prečo sa nedá.

belllinka
1. apr 2022

@martinka13 zas nechoď do extrému. Mám 40+ a neviem si teraz predstaviť ostať doma a opatrovať vnúča, aby si moje dieťa mohlo dorobiť školu. Rodiť má žena až vtedy, keď má dokončené vzdelanie, prácu, bývanie a vie sa postarť sama o seba a nie zavesiť vnúča na krk babke.

any_soj
1. apr 2022

@eminaaaa ležala som v nemocnici s 18r tretiackou. Tešila sa na dieťa. Kamošku mám čo mala 2 deti po sebe - v 18 a 19, s tyranom. Chcela ísť na potrat, nakoniec nešla. Odišla od neho a po 20r teraz je šťastná hrdá mama. Pomoc spracovať to a podať ďalej ti môžu v alexisporadna.sk 🙂 majú veľa skúseností. Zvládneš to 🙂

sparrows
1. apr 2022

@martinka13 v 18 nemá dokončenú školu, ani prácu, ani peniaze. Nič na tom je ideálne

dominika7990
2. apr 2022

Normálne. Keď prídeš k ním tak iba pozdrav že ahoj babka dedko ako sa máte 🙈

beata_k
2. apr 2022

@eminaaaa Uz si im povedala?

martinka13
2. apr 2022

@sparrows ja som nepísala, že je to ideálne. Ale potrat nie je jediné východisko.

lucia0211
3. apr 2022