Falošne pozitívne tehotenské testy?

danielle98
16. okt 2018

Ahojte dobré duše 🙂 Potrebovala by som radu a možno také ... upokojenie samej seba. Prednedávnom som si robila tehotenský test, ktorý mi vyšiel pozitívny čo ma dosť prekvapilo. Urobila som si aj druhý test, ktorý mi ukázal to isté. Ale čítala som aj o falošne pozitívnom teste, ktorý je síce dosť raritou, ale že sa to môže stať. Pri gynekológovi som zatiaľ nebola, pretože ho mám na východe a ja som študentkou vysokej školy na západe. Prosím povedzte mi, čo si o tom myslíte ... každá rada je mi drahá. Ďakujem ... 🙂

gabca295
16. okt 2018

Ked ty 2 testy vyšli pozitívne tak si určite tehotná.

danielle98
autor
16. okt 2018

@gabca295 Ach bože, kiežby si mala pravdu 🙂 Strašne stresujem, toto sa mi nestáva vôbec často. Ďakujem ti za tvoj názor a čas 🙂

gabca295
16. okt 2018

@danielle98 kolko ty mešká MS?? Ak si chceš byť istá tak si za týždeň sprav zas test. A gynekologicke môžeš zavolať a dohodnúť si termín. Aj tak sa tam neoplatí ist hned az tak za 3 týždne. Máš foto tých testou??

danielle98
autor
16. okt 2018

@gabca295 no mne menštruácia meškáva pravidelne .. ale už pred 10 dňami som mala dostať a aj som sa tak cítila ... pobolieva ma stále v podbrušku a aj prsia mám dosť citlivé a bolestivé ...a MS nikde ..a čítala som kdesi, že aj toto môže byť práve príznakom tehotenstva a preto som sa aj rozhodla si spraviť ten test 🙂 no spravím si určite zase 🙂 foto tých testov mám ... 🙂

gabca295
16. okt 2018

@danielle98 tak mi pošli ak môžeš 😀 a skús zajtra zavolať gynde. Veď teras môžeš byť tak v 5tt-6tt?? Najlepšie ku doktorke je ist v 8-9 tt.

danielle98
autor
16. okt 2018

@gabca295 no neviem presne ... ale tipujem, že som tak v 4-5 týždni ... 🙂 A viem, že gynekológ to uvidí až v nejakom 7.týždni ale mohol by mi to aj z krvi vyčítať 🙂 Pošlem ti to do osobnej správy? 🙂

gabca295
16. okt 2018

@danielle98 áno jasné aj s krvy zistí hodnotu HCG.

danielle98
autor
16. okt 2018