Mám 17 rokov a som tehotná

zltapupava
25. jún 2022

ahojte dievčatá. mám 17 a som tehotná v 3. týždni s priateľom ktorý ma 18. sme spolu rok a máme pekný vzťah. mojej mame som to povedala a nebola moc nadšena ale rozhodne nechcela aby som išla na potrat... jeho rodičia o tom ešte nevedia. len mám také ťažšie obdobie liecim sa z depresií cca pred mesiacom som začala brať antidepresíva a za pár dni mám ísť na hospitalizáciu kvôli tomu. a teraz ešte k tomu tehotenstvo..kvoli nemu som musela prestať brať antidepresíva a neviem ako to zvládnem. priateľ povedal ze sa o nás postará ale ja neviem čo mám robiť. som študentka 2 ročníka na strednej škole. ako mám toto všetko riešiť? mám si ho nechať alebo nie? za odpoved ďakujem🙂

anile12
25. jún 2022

@zltapupava vážne sa pýtaš žien na MK či si máš nechať dieťa? To nieje nájdená mačka. A je to dosť dlhý záväzok. A si si istá ze si v 3 týždni? 🤔🤔🤔

anjelikdianka
25. jún 2022

@zltapupava Gratulujem.Ak pri tebe stojí mamka aj priaťel určite to zvládnete.
Moja sestra tiež otehotnela ako 17 r.ale ju otec dieťatka nechal a ostala sama .Naštastie ja som bola tiež vtedy čerstvo vydatá a o tri mesiace dlhšie tehotná.Vo všetko som jej vedela pomôcť s bábätkom.Aj moji rodičia jej pomáhali vo všetkom.Držím palce a prajem vela zdravia.

tosomja
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
agatka111
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
katkami123
25. jún 2022

Tak v prvom rade, nikdy nevieš, čo život prinesie a narodením dieťaťa život nekončí. Moja sesternica tiež porodila mladá a nakoniec si popri 2 deťoch urobila ešte externe vš, bez pomoci rodičov, pomahala jej svokra 😉.