Mám 17 rokov a som tehotná

zltapupava
25. jún 2022

ahojte dievčatá. mám 17 a som tehotná v 3. týždni s priateľom ktorý ma 18. sme spolu rok a máme pekný vzťah. mojej mame som to povedala a nebola moc nadšena ale rozhodne nechcela aby som išla na potrat... jeho rodičia o tom ešte nevedia. len mám také ťažšie obdobie liecim sa z depresií cca pred mesiacom som začala brať antidepresíva a za pár dni mám ísť na hospitalizáciu kvôli tomu. a teraz ešte k tomu tehotenstvo..kvoli nemu som musela prestať brať antidepresíva a neviem ako to zvládnem. priateľ povedal ze sa o nás postará ale ja neviem čo mám robiť. som študentka 2 ročníka na strednej škole. ako mám toto všetko riešiť? mám si ho nechať alebo nie? za odpoved ďakujem🙂

gubcikova
26. jún 2022

Ako vieš že si v 3tt ? 🤔

zltapupava
autor
26. jún 2022

@majka0406 áno mám to potvrdene bola som u gynekologicky na sone nic nebolo vidno ale keďže tehotenský test som mala pozitívny tak mi zobrala krv a tam mi povedala ze som tehotná v 3. týždni... s priateľom sme sa o tom rozprávali a rozhodli sme sa že si ho necháme🤍 ďakujem za pozitívne komentáre

zltapupava
autor
26. jún 2022

@gubcikova od gynekologicky

zltapupava
autor
26. jún 2022

@cyberk ako vieš ze sa bude mať zle? stojí pri mne mama s priateľom a sú mi oporou... a co sa týka ochrany, nenapísala som nikde ze sme ju nepoužívali... zakaždým sme ju mali nikdy by som neriskovala a aj tak sa stalo..

zltapupava
autor
26. jún 2022

@anile12 nepýtam, len som chcela poradiť. a ano som v 3. týždni

orangiiina
26. jún 2022

Autorka
Je to náročnejšie obdobie, každý si tým občas prejde. Ty ho mas teraz, nikdy ale netrvá večne. Si šťastná žena, pretože mas mamu a partnera, ktorí pri tebe stoja. Nie si sama ako iné mladé mamičky. Zvládnete to spolu s maminou, ver jej, tie myšlienky sa casom ustálila🍀 možno to babo ta urobí šťastnejsou ako samotné antidepresíva. Ale napísať sem, bola chyba. Tu niektoré nemajú pochopenie. Takze odpovede ber s rezervou.

mikadooo
26. jún 2022