Som tehotná a ešte som študentka na strednej škole

timi1911
14. aug 2017

Ahojte mamičky,
Chcem sa spýtať. Máte niektorá skúsenosť s tým, že ste zostali tehotná, ako študentka? Ako ste to riešili v škole. Poraďte mi prosím, ako ďalej. Či ste šli na externé vyučovanie, či mám nárok na rodičovský príspevok.. Ďakujem.

danielak84
14. aug 2017

Zalezi v kolkatom rocniku si.Ja som ostala tehu v poslednom a rodila som v auguste takze som stihla aj maturitu ale bolo to narocne.Nastastie som mala dobrych ucitelov ktori tolerovali moje vynechavanie koli poradniam.Na rodicovsky prispevok mas samozrejme narok aj na pridavok na dieta.Co sa tyka studia najlepsie bude ak pojdes aj s maminou za riaditelkou a tam sa informujes ci sa da studovat externe alebo si prerusis dochadzku.

moniciak
14. aug 2017

Tak ja som porodila a o 3 týzdne písomné maturity, tak ja som šla len na pól roka na individuálny študijný, to som len prišla, raz odpovedala a zakrúžkovali mi známku za celý polrok, chodila som na gymnázium, neviem ako je to na iných školách a rodičák mi normálne priznali 🙂 🙂

timi1911
autor
14. aug 2017

@danielak84 Momentálne idem do 3.ročníka. Mám maturitný ročník, takže, ak budem maturovať tak malinký/malinká bude mať už rôčik. Ja sa len bojím toho, že ak preruším dochádzku, tak už budem mať problém dokončiť školu.

timi1911
autor
14. aug 2017

@moniciak A ak sa môžem spýtať, koľko si dostala rodičovský keď si bola študentka? 🙂

danielak84
14. aug 2017

@timi1911 tak potom sa opytat ci je mozne externe studium ale aj keby nie tak to urcite zvladnes,tvoje dietatko bude velka motivacia aby si si dokoncila skolu.Ma ti kto potom postrazit dieta?

timi1911
autor
14. aug 2017

@danielak84 pravdaže má. Môjho priateľa mamina sa už teraz núka a aj moja mamina 🙂

petruldo
14. aug 2017

@timi1911 rodičovský príspevok je rovnaký ako pre študentku tak aj pre ženu čo nemá nárok na materské. aktuálnu výšku si už hádam vygoogliš sama!

katkakovac
14. aug 2017