V ktorom som týždni?

daruska123
6. júl 2021

Ahojte mohli by ste mi pomoct nevyznam sa v Tom v ktorom tyzdy som? Kolko meria?kolko vazi? Dakujem

nafka0483
6. júl 2021

@daruska123 Podla toho kedy bola posledna menstruacia.
Mas tam jednotlive merania k tomu odhad na aky tyzden to priblizne sedi s odchylkou viac ako 3 tyzdne. A rovnako tam mas odhad vahy.

zanetakovacsova
6. júl 2021

@daruska123 nebude to prebiehajúci 37tt? Či iba ja zle čítam.

daruska123
autor
6. júl 2021

@nafka0483 no vies ja som mala poslednu menstruaciu 8.10.2020 a mne to vychadza ze by som o 3dni mala byt v 40tt lenze kazdy lekar mi dava iny tt neviem sa v Tom vyznat a som s toho fakt zufala pretoze neviem v ktorom tt som

zanetakovacsova
6. júl 2021

@daruska123 no na papieri máš mieri väčšinou zodpovedajúce tomu 37tt nie som odborník ale tak je to písané a podla menzesu sa ťažko riadi to nie je presmé

nafka0483
6. júl 2021

@daruska123 Tehotenske tyzdne sa vzdy pocitaju podla poslednej menstruacie. Termin porodu sa prisposobuje podla toho ako babe rastie, cize podla merani.
Ty si teda podla menstruacie v nejakom 39. alebo 40. tyzdni, tak ako ti to vychadza podla menstruacie. Ale podla merani je babo mensie, cca na nejaky 37.-38. tyzden, takze je mozne ze budes prenasat. Termin porodu ti predsa lekar upravi, odhadne podla toho.

daruska123
autor
6. júl 2021

@nafka0483 dobre dakujem 😢💙

daruska123
autor
6. júl 2021

@nafka0483 takze podla toho papiera meria 32.9cm?

nafka0483
6. júl 2021

@daruska123 Neviem co je HC, aky udaj to je. Tebe pri vysetreni ani po nom lekar vobec nic nepovedal? A ty si sa nic nepytala?

petamich
6. júl 2021

@daruska123 tieto merania su iba orientacne - kedze vo vyssom stadiu tehotenstva uz zohrava rolu aj genetika, dedicnost atd. nas maly je napr. o tri tyzdne vacsi ale termin porodu mam xy - preto je tam rozpatie 38-42 tyzden, ze je normalny porod