Práca krupierky v tehotenstve

dagmarusqa
26. júl 2016

Ahojte viem ze nieco podobne tu uz asi bolo ale i tak sa chcem opytat. Som v 5tt a pracujem ako krupierka v herni.pracujem 12hodinové smeny a to tak že mam dennu nočnú a dva dni volna. Zacinam byt na nočných nejaka unavená (co som predtym nikdy nebola) moj dr. Povedal ze mi da papier aby som nemusela pracovať v noci len sa bojím toho ze ked dam žiadosť na preradenie len na denne smeny tak to nebude možné..a este mam obavy ze ci ma potom nemôžu vyhodiť napr. Ze som akoze nieco porusila alebo tak...ale zase nechať sa vypísať uz teraz nechcem lebo doma nevydržím..dakujem za každú radu

ssegra
26. júl 2016

@dagmarusqa predtym ako im prinesies papier o tom ze nemozes robit nocne posli im pisomne oznamenie o tvojom tehotenstve a tym padom budes chranena zo zakona, bude sa na teba hladiet ako na tehotnu a uz ta nemozu prepustit

dagmarusqa
autor
26. júl 2016

Ale tak co som citala v zákone tak mozu prepustiť aj tehotnú ak poruší napr. Pracovnú disciplínu alebo nieco v tom zmysle...ako nic zle som neurobila ani nemam v pláne len mam to v praci hocijaké a nemôžem o ňu prist...myslis ze bude stačiť poslat len k nam na prevadzku sefke? A mam to poslat postou ci mailom?? A este mozno blba otazka ale to mam pytat doktora potvrdenie ze som tehotna??dakujem velmi pekne

blackswan12
26. júl 2016

Zo zakona ta nemozu prepustit preto ze si tehotna nezavisle od toho ci im to bolo oficialne oznamene alebo nie. Uz ti ale nikto nevie povedat ci ako si spominala ta nevyhodia oficialne za nieco insie

dagmarusqa
autor
26. júl 2016

@blackswan12 lebo akoze mne doktor povedal ze on ma moze vypísať len ja si neviem predstaviť sediet tak dlho doma a nikam nemoct ist..ako dlho v tejto praci budem lebo je tu zafajcene prostredie a dost mi to vadi...možno tu budem.tak este mesiac alebo dva zalezi aj od toho ako mi bude lebo zatial som v pohode len nejaka unavená...

blackswan12
26. júl 2016