Sraženina v 7. týdnu

winkgirl
11. máj 2016

Ahojte mamicky, chci se zeptat, zda mel nekdo taky zraženinu, mam se neceho obavat? Poradte mi co muzu a co nemuzu delat. Dekuji Vam

bubinko1506
11. máj 2016

ahoj, ja som mala v 6tt. spinila som asi do 9tt. mala som nariadeny kludovy rezim, asi tyzden som lezala, nesmela som sa natahovat, dvihat nic tazke. uzivala som duphaston a az do konca budem pichat fraxiparine

winkgirl
autor
11. máj 2016

Ahoj, ja prave ze nespinim, nic, ale pracuji jako opatrovatelka a momentalne jsem prijela do rakouska a mam pani na voziku a ji musim tahat po schodech. Proto se ptam, ze co mam delat.

bubinko1506
11. máj 2016

@winkgirl no ak mas zrazeninu, tak to tahanie panej po schodoch moze byt dost nebezpecne. celkovo natahovanie sa s bremenami v tehotenstve nie je velmi vhodne a pri takejto fyzicky narocnej praci by som isla radsej na PN

winkgirl
autor
11. máj 2016

@bubinko1506 Dobře, dekuji mnohokrát za radu 🙂

lili007
11. máj 2016

Ja som mala zrazeninu. Pola podla Dr.vacsia ako embryo - zarodok, takze mi ani negratulovala. Pri odtrhnuti by vraj zrazenina mohla so sebou splachnut co je bude stat v ceste. Teda aj mimco.
Mala som zakazane skakat, prudko sa hybat, proste kludovy rezim, ziadna namaha. Davaju sa vraj aj nejake lieky ale my sme to nechali na prirodu. Po par tyzdnoch uz bolo embryo vacsie ako zrazenina a zacalo byt vsetko v poriadku a normale.

winkgirl
autor
12. máj 2016

Dekuji, doufam, ze nam to taky dobre dopadne!!!

Tehotenský newsletter

Každý týždeň dostaneš najdôležitejšie info do e-mailu

Zisti viac o svojom tehotenstve: Tehotenstvo týždeň po týždni. Nepoznáš týždeň tehotenstva? Vypočítaj si ho v Tehotenskej kalkulačke.


Alebo si prečítaj, ako prebiehajú jednotlivé mesiace tehotenstva.
Modrý koník ti poradí v každom trimestri.
Zisti viac o prvom trimestri.
Zisti viac o druhom trimestri.
Zisti viac o treťom trimestri.
Ako sa zisťuje pohlavie dieťaťa?
Dôležité je absolvovať rôzne vyšetrenia v tehotenstve.