Cvičenie v 1. trimestri

miska1988135
29. jún 2013

ahojte, chcem sa spýtat, som v 7tt a chcela by som znovu zacat cvici ako pred tehu, len sa bojim aby to neako neohrozilo babo. chcela by som zacat chodit aspon na pilates pre tehu, ale neni este skoro? nemala by som pockat do 2 trimestra? predsa len sa hovorí,že prvý je najkritickejsi. dakujem za odpovede 🙂

milota164
29. jún 2013

ahoj ja by som asi pockala do druheho a ked nemas ziadne problemy a lekar nie je proti tak urcite mozes. Doezite je aby si sa citila dobre a ked nie je dovod sa obmedzovat tak to nerob

trish31
30. jún 2013

@miska1988135 ahoj,ja som chodila na jogu a bolo to fajn,do nejakeho 10.tt,potom som prisla na SVK tak som prestala,inak by som v tom pokracovala nadalej.nemala by si robit aerobne cvicenia,ale pilates je fajn si myslim

barbishkamiracle
23. júl 2013

Cvicit mozes pocas 1.trim,,pokial sa citis dobre, mas dost energie, nie si ospala, nemas nevolnosti...Jednoducho,aby si zbytocne neminala svoju energiu,ak sa necitis uplne dobre.Samozrejme oboznam o tom aj svojeho lekara. Ked je vsetko o.k, huraaa do cvicenia 🙂 a pilates je uzasny, odporucam.

foofee
25. júl 2013

strecing, prechadzky, plavanie, rotoped ano... ale posilnovanie, beh, narocne intervalove sporty nie. Tiez som sa pytala lekara, lebo som aktivne sportovala, ale mi to zatrhol, ze na zaciatku tehotenstva sa pri zatazi embryo velmi lahko moze odtrhnut od sliznice maternice, cize ziadne otrasy a tlak na brucho

bbbarunka
25. júl 2013

@miska1988135 podla mna pokojne cvic (s tymi obmedzeniami, co tu uz baby pisali), len si davaj pozor aj na sporty, pri ktorych hrozi pad (bicyklovanie a tak). mne velmi dobre robilo plavanie.