Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Cvičenie v 29. týždni

diana20
14. júl 2015

Ahojte. Viem, že o tomto je tu už veľa diskusií a otázok na túto tému, ale môžem začať teraz cvičiť? Som v 29. Týždni, pred tehotenstvom som cvičila, ale počas nie, musela som prestať, mala som rizikové. Teraz je už vraj všetko v poriadku, rada by som znovu začala, myslíte, že je to vhodné? Nechcem cvičiť nijak intenzívne, iba nejaké cviky na zadok ako drepy a tak.. Neviem názvy rôznych cvikov, takže neviem presne opísať, ale je taký cvik na brucho, kedy ležíte na chrbte a dvíhate vystreté nohy do pravého uhla a späť pričom ich úplne nepolozite a idete znovu hore a tak.. Určite viete čo myslím, myslite, ze môžem cvičiť tento cvik? Pripadne o akých cvikoch ešte viete, ktoré by som mohla cvičiť? Ďakujem za rady. 🙂

natalym
14. júl 2015

@diana20 A to prečo chceš riskovať?

bonaqa2013
14. júl 2015

Ja som pri 2 tehu doma cvičila aerobik a na druhý deň som dostala silné bolesti a zaliala ma krv. odležala som si niekoľko dní v nemocnici. Pri ďalších tehu ma už také blbosti nenapadali....

diana20
autor
14. júl 2015

@natalym nechcem riskovať, ale všetko je v poriadku, ja sa nechcem umordovat.. Keby som nevládala, tak prestanem.. Ale cvičila som predtým stále a chýba mi to..

diana20
autor
14. júl 2015

@bonaqa2013 aha.. Tak nič, asi to nechám tak.. Len mi chýba všetok pohyb, necítim sa dobre keď sa tak dlho vôbec nehýbem.. Ale nestojí to za takéto problémy samozrejme to radšej nechám tak.. 😝

natalym
14. júl 2015

Prechádzky, ľahšia turistika, plávanie, bike môžeš, čo málo? Však rob ako myslíš.

bonaqa2013
14. júl 2015

@diana20 ja by som to neskúšala. aj keď to u mňa nakoniec dobre dopadlo - dcéra má 9 rokov, ale načo pokúšať. Na bicykli som chodila pri ďalších tehu ..... Ale nie dlhé trasy, to nie. Len tak rekr. do obchodu na nákupy 😀 😀 😀 😀

bonaqa2013
14. júl 2015

@diana20 tiež som si vždy dávala záležať na postave, a zrazu človek kysne - priberá, rastie bruško, nezmestí sa do nohavíc.... Ale čo by si mohla tak to sú prechádzky. Najlepšie s niekym vo dvojici - pre prípad.

mimla
14. júl 2015

Tento cvik, ľah na chrbte a dvíhanie nôh je popísaný v starej knihe Naše dieťa (fotopríloha) ako cvičenie pre tehotné. Plus je tam tuším "mačka" a podobné cviky.
Ja napríklad doporučujem posiľovať ruky. Po sekcii som sa nevedeal dvihnúť z postele, pretože som mala slabé ruky, takže som zaradila nenáročné cviky na ruky
Plus .taký boxovací cvik ako je tu cca 1:40, točiaci zo 7:05, do strany od 9:10
https://www.youtube.com/watch?v=aKFVZu_4Lq4

diana20
autor
14. júl 2015

@mimla skvelé, ďakujem.. 🙂

evitka83
14. júl 2015

@diana20 skus cvicenia pre tehotne, ja som mala ten isty problem, rizikove tehu, ale pohyb mi chybal, tam ti ukazu co mozes, alebo sa spytaj gynekologa, ktore typy cvikov su v tvojom pripade vhodne. Drepy pocas rizikoveho tehu si nie som ista, ci su vhodne :-\

milota164
14. júl 2015

ja som bola tiez na rizikovom a chodila som na cvicenie pre tehotne tam mi vzdy povedali co mozem a co nie

paskolinka
15. júl 2015

@diana20 uplne ta chapem. ja som tiez bola zvyknuta hybat sa ovela viac, a teraz som v 23 tt a pripadam si ako taky knedlik. nemam sice rizikove, ale mam vraj nizko placentu, tak pre istotu obmedzovat pohyb, hlavne otrasy, narazy, ani bicykel mi velmi neoporucal dr. chodim sice dost, ale ako lenochod, lebo sama to citim, ze ked sa ponahlam, tak mi to nerobi dobre. asi uz len vydrzat treba a po porode sa opat nejako rozkyvat 😉

siska53
15. júl 2015

@diana20 a co tak si najst tehotenske cvicenie? Ak mas schvalenie od doktora,ze uz je vsetko v poriadku...
Existuju specialne cvicenie pre tehulky-je to zaroven aj priprava na porod,gravidjoga a pod.

diana20
autor
15. júl 2015

@siska53 lebo si nejak tak myslím, že sa za to platí a nemám na to peniaze.. Navyše mám celé leto na starosti mladšiu sestru, ktorá má zdravotné problémy, takže ju nenechávam samu doma..

tatana01
Odpoveď bola odstránená
Zobraz

Tu začni písať odpoveď...

Odošli