Je stres v práci dôvodom na rizikové tehotenstvo?

debora30
19. jan 2017

Ahojte som z 7tt a pracujem ako manazerka a je to dost stresujuca praca, stale nejake termniny, nove zakazky,atd.. mam z nej velky stres, fyzicky vsak nemam nejake vaznejsie komplikacie len citim obcas strasny tlak na hrudi a stres- ako pred tazkou skuskou..pred tym som to nemala :( myslite si, ze je to dovod na rizikove tehote stco alebo mam vydrzat a prejde to? Viem, ze by som prisla o cast prijmu ale ak to ma pomoct babu sa normalne vyvijat tak mi to je uplne jedno..manzel nas uzivi, tak to vazne zvazujem, len neviem ci sa to vobec nejak vysvetlit doktorovi da?

dominika6
19. jan 2017

@debora30 to sa opýtaj svojho doktora

janickacrazy
19. jan 2017

@debora30 No neviem, akého máš doktora, ale na SK je v mode byť celé tehu na marodke kvoli hocijakej kravine. Takmer každá práca je stresujúca alebo fyzicky či psychicky náročná, málokto má v práci veget. Pokiaľ ozaj nemáš nejaké zdravotné problémy, tak by som na tvojom mieste skúsila vydržať v práci a nebrať si to tak k srdcu, ved je to len práca, čo ked nevybavíš nejakú zákazku, tak sa hádam svet nezrúti. Ja som do 4.mesiaca tehu cestovala kvoli práci denne 180km ráno tam a večer naspať. Odchádzala som ráno o 6 a prichádzala často až o 22:00 večer domov, ale bavilo ma to, tak som vydržala, pokým sa dalo. Ale samozrejme, je to na tebe, na SK vybavíš všetko, ja som bola v zahraničí, tam pracovali tehotné až pomaly do porodu takmer všetky.

janinah
19. jan 2017

Nech sa prihlási niekto,kto nemá v práci stres....ozaj som úprimne zvedavá.

kamilka1986
19. jan 2017

Jasné že je to "v móde"pretože zodpovednej žene je zdravie dieťaťa prednejsie než práca....

zuzka38
19. jan 2017

@debora30 vždy závisí od lekara ak nie gynekolog, tak obvodny ta môže PN vypísať tiež...neries na fore ale s lekarom

22beba
19. jan 2017