Centrum recenzií
10098 produktov, služieb a miest
Kočíky5490Autosedačky1559Kozmetika a hygiena650Pre deti725Pre zdravie448Miesta16Jedlo a nápoje336Elektronika253Služby128Domáce potreby140Knihy86Ostatné135Testovali ste132
Najnovšie články
Najnovšie skúsenosti
Máš skúsenosť s produktom, službou alebo miestom?
Podeľ sa o ňu a pomôž tak ostatným mamičkám.
Napíš svoju skúsenosťJessa CLASSIC slipové vložky, 55 ks
Top
Za mňa najlepšie intímky...vyskúšala som ich veľa a aj len pri špinení pretekali, krčili sa, tieto krásne držia, nepretekajú, sú dosť hrubé a široké. Cena veľmi prijateľná.
GlobiFer® forte
Globifer Forte - vvýživový doplnok s obsahom hémového želez
Globifer Forte užívam počas tehotenstva. Roky bojujem s nedostatkom železa v krvi ( počas aj pred tehotenstvom). Keďže všetky lekárom predpísané doplnky mi nerobili dobre - zapekalo ma, nadúvalo, zaťažovali mi žalúdok a musela som pristúpiť k dopľňaniu železa ce infúzie.
S Globiferom Forte som sa teraz stretla prvý krát a som naozaj milo prekvapená. Problémy, ktoré som predtým mala sa stratili - nepociiťujem žiadnu ťažobu na žalúdku, ani zapekanie. Pri jeho pravidelnom užívaní som už po týždni začala pociťovať menšiu únavu a viac energie. Stále sa to zlepšuje.
Krvné testy ešte k dispozícii síce nemám, ale verím, že pravidelné užívanie Globiferu sa prejaví aj na výsledkoch krvného obrazu, pretože sa cítim oveľa oveľa lepšie a plánujem ho užívať aj naďalej.
S Globiferom Forte som sa teraz stretla prvý krát a som naozaj milo prekvapená. Problémy, ktoré som predtým mala sa stratili - nepociiťujem žiadnu ťažobu na žalúdku, ani zapekanie. Pri jeho pravidelnom užívaní som už po týždni začala pociťovať menšiu únavu a viac energie. Stále sa to zlepšuje.
Krvné testy ešte k dispozícii síce nemám, ale verím, že pravidelné užívanie Globiferu sa prejaví aj na výsledkoch krvného obrazu, pretože sa cítim oveľa oveľa lepšie a plánujem ho užívať aj naďalej.
GERBER nemliečna kaša pšenično-ovsená slivka 200 g
Odporúčam kašu
Deťom kaša chutila môžme len odporúčiť. Určite budem kupovať do budúcna. Ďakujeme za možnosť testovania.
Invia.sk
Invia - hrozna skusenost
Zákony majú byť na to, aby slúžili ľuďom, len je veľmi smutné, že zákony nie sú písané jednoducho..
Manželka v lete 2024 objednala rodinný zájaz cez invia.sk na Cyprus. Zájazd zaplatila online a ako kontakt uviedla svoj email a moje telefónne číslo, nakoľko počas pracovného dňa nedvíha telefón. Po pár dňoch mi prišla sms, že Invia poslala dokumenty na vyplnenie na manželkin email. Manželka mi to preposlala, ja som dokumenty vyplnil, ale boli tam určité nezrovnalosti, tak som volal do Invie. Pani zdvihla, nadiktoval som jej číslo zájazdu a dostal som otázku: "Máte GDPR súhlas?" ,a následne: "Ste objednávateľom zájazdu?". Tak som pani vysvetlil, že zájazd objednávala moja manželka, ale keďže sme manželia aj keď to platila ona, tak som platiacim zákazníkom Invie a volám z telefónneho čísla, ktoré je uvedené ako kontaktné. Aby som to celé upresnil, ak ste manželia, znamená to, že všetok nadobudnutý majetok je papierovo vás oboch, teda ak kúpite manželke darček napr. na vianoce, tak to nie je jej darček, ale oficiálne je to majetok vás oboch :) Takže takto nejako vnímam aj zakúpený zájazd.
Vrátim sa späť k telefonátu. Pani mi nechcela nič povedať, lebo nemám GDPR súhlas, aj napriek tomu, že som účastník zájazdu, aj napriek tomu, že som platiaci zákazník, aj napriek tomu, že som volal z telefónneho čísla, ktoré je udané v systéme ako kontaktné. Takže som to pani vysvetlil po svojom, aby došlo k obojstrannej spokojnosti. "Pani, ja teraz zložím telefón, nalogujem sa na email, ktorý je ako kontaktný a ktorý manželka zadala pri registrácii a následne z tohoto emailu - ja sám sebe si udelím GDPR súhlas, bude to tak vporiadku?". Z druhej stany: "Áno bude, ale musí ho udeliť manželka." Ešte som jej to potvrdil: "Nebojte, dojde to z registrovaného emailu, pekný deň." Nakoniec som si to udelil sám sebe si a doriešil som to k spokojnosti. Chápem GDPR, chápem, že pani na druhej strane si robí len svoju prácu, ale nechápem celkovej absurdnosti situácie. Inak perlička, volal som tam niekoľkokrát, pýtali odomňa GDPR súhlas opäť, tak som ich odkázal, nech si čítajú emaily, ale zase inokedy odomňa nevyžadoval nikto žiadny súhlas, záležalo od pracovníka, ktorý zdvihol.
Odleteli sme na dovolenku, všetko prebiehalo perfektne. Ráno v deň odletu sme sa prišli odubytovať, ale na recepcii nám bolo povedané, že sa máme vrátiť na izbu a máme pokračovať v dovolenke, nakoľko je problém s lietadlom a budeme letieť možno až večer. Naša dovolenka sa predĺžila o 36 hodín. Musím povedať, že všetko sme mali zabezpečené, až na odlet, ktorý nezvládlo letisko, keď nás doslova natlačili do gatu, kde sa nedalo už ani stáť a tak isto do autobusu, kde sa nedalo dýchať. Autobus čakal pred lietadlom ešte polhodinu narvaný viac ako legendárna 39-ka z Mlynskej doliny.
Je skvelé, že podľa európskeho nariadenia č. 261/2004, máte nárok na odškodné, ak letíte z EÚ alebo prilietate do EÚ a spoločnosť má sídlo v EÚ. S ohľadom na dĺžku letu (vzdialenosť) vzniká nárok na odškodné 250 - 600€ na osobu. No horšie je, ako je to celé riešené, lebo síce vám nárok vzniká, ale musíte si to riešiť sami, a toto vidím ako veľký kameň úrazu.
Na druhý deň po prílete som spísal reklamáciu a s potrebnými dokladmi (sken leteniek) som ho odoslal do Invie. Dokonca som tam aj telefonoval a viete ako som dopadol? "Máte GDPR súhlas?" :D Tak som ich zase poslal kade lahšie a nech si čitajú email, lebo "ÁNO mám". V Invii ma odkázali, že to mám riešiť s Koalou, lebo zájazd je od nich a oni sú len prepredajca, čo nás celkom zaskočilo, lebo do tej doby sme ani len netušili, že to máme cez Koalu. Napísal som na Koalu a odtiaľ došla odpoveď, že oni to za mňa riešiť nemôžu, lebo oni majú s Air Horizon obchodno-právny vzťah (k tomuto sa ešte vrátim) a že oni si nemôžu uplatňovať práva ako pasažier. Takže si to mám riešiť so spoločnosťou, ktorá sídli na Malte sám.
Zhrniem to sedliackym rozumom. Invia nám predá zájazd, tj. je priekupníkom zájazdu a zhrabne za nás províziu. Následne Koala, ktorá má obchodno-právny vzťah s Air Horizont na Malte nám vyberie túto leteckú spoločnosť, s ktorou nemáme nič spoločné, nemohli sme si vybrať spoločnosť s ktorou budeme letieť, nemohli sme si vybrať kedy budeme letieť, neplatili sme tejto spoločnosti a vlastne sme do chvíle kedy sme nastúpili do lietadla ani netušili, že takáto spoločnosť vôbec existuje a že s ňou letíme. Koala dostala samozrejme tak isto svoju províziu. Ani Invia ani Koala pre nás nemôžu nič urobiť, lebo im to nenakladá zákon, no províziu dostali a riešiť si to má zákazník sám. Áno neukladá im nič také zákon, ale oni môžu robiť predsa aj veci nad rámec zákona, či? Teda ich právnik nemôže zozbierať všetky reklamácie a riešiť to za nich hromadne? Kludne aj za províziu, no toto tieto spoločnosti nerobia, no podľa mňa by mohli. Ja ako zákazník, ak by sa tieto veci riešili na jednom mieste, je to perfektné a cestujem len cez túto kanceláriu, no po tejto skúsenosti už obe spoločnosti obchádzam.
Situáciu, ktorú som riešil môžem prirovnať k nasledujúcemu: Idem do autopredajne, kde si kúpim auto. Auto sa následne pokazí a prídem ho reklamovať. Ale autopredajca sa vyjadrí, že on auto len prepredáva a mám sa obrátiť na výrobcu auta. Obrátim sa teda na neho. Ale on mi povie, že tam sa pokazila súčiastka, ktorú berú z číny a tak sa mám obrátiť na čínskeho dodávateľa a mám si to riešiť s ním. Teda tento celý systém je zle nastavený.
Riešil som to so Slovenskou asociáciou cestovných kancelárií a cestovných agentúr (SACKA), kde mi len potvrdili, že kancelárie sa zachovali správne, ako im káže zákon a že systém je nastavený tak ako je. Že keby som letel mimo EÚ, tak nemám nárok na nič a že môžeme byť radi za to čo máme, aj keď to nefunguje pro zákaznícky.
Začal som to teda riešiť s Air Horizont cez email. Naposielal som im všetky doklady čo chceli, teda pasy, kópie leteniek, číslo účtu a dokonca aj rodný list dcéry, lebo im pas nestačil. Rodným listom trebalo dokázať, že naša dcéra je naša. Takéto citlivé informácie v dnešnej dobe zasielať emailom ach... Uvediem iný príklad skúseností mojich známych, čo leteli napr. Raynair, kedy vyklikali ešte na letisku pri meškaní všetko do aplikácie a do týždňa mali peniaze na účte. Nič by som nepovedal, ak by som si mohol vybrať s kým letím, potom som za to plne zodpovedný, no cestovná kancelária toto neumožňuje.
Celé sa to naťahovalo, Air Horizont odpísala, že majú všetky dokumenty a že musím čakať. Zdalo sa mi to čudné takéto jednanie a tak som sa začal pozerať po právnickej kancelárii, čo sa špecializuje na takéto spory. Dostal som sa na odporúčanie tip od kamaráta na meskanieletu.sk . Prešiel som si s nimi celú situáciu a rozhodol som sa to riešiť zatiaľ po vlastnej osi. Začal som písať do Air Horizont každý mesiac email, že majú odomňa všetky dokumenty a že ak mi nepríde kompenzácia za mešajúci let do roka od udalosti, tak to začnem riešiť právne.
Prešiel rok a nič sa neudialo, nič neprišlo, stále tie isté odpovede, odovzdali ste všetky dokumenty, musíte čakať. Tak som sa obrátil na právnikov, vyplnil všetky dokumenty a čuduj sa svete. Do dvoch týždňou od podania došla odpoveď, že do konca mesiaca mi to pristane na účte. No a aj sa tak stalo :) Právna služba nie je najlacnejšia, ale úplne to chápem. Chcel som sa tomu vyhnúť, riešiť to po vlastnej osi, no nepodarilo sa. Takto mám z kompenzácie viac ako polovicu a som nadmieru spokojný, lebo je to lepšie ako drátom do oka. Do budúcna by som postupoval úplne rovnako, skúsil si to poriešiť sám a následne sa obrátil na rovnakých právnikov.
Zhrnutím celého je otázka na zákonotvorcou v EÚ. Jedna vec je tvorba zákonov, druhá vec je aplikovateľnosť v praxi. Jednoduchosť zákonu, ktorá má pomôcť zákazníkovi ako takému, no nepomáha. Ako si to má riešiť dôchodca, ktorý nevie anglicky, nemá znalosti, možno nemá ani email? Otázka aj na cestovné kancelárie, je také ťažké zazmluvniť právnu kanceláriu, ktorá by riešila tieto veci pre cestovku?
Ako to tak kompletujem a zamýšlam sa nad tým ako to celé bude vnímať čitateľ, tak mi prišlo na um taký slovenský koment: "Mal si si to poistiť ty blbec!" :D
Takže som zavolal do poisťovne, nakoľko zájazd bol poistený, že či sa táto poistka vzťahuje aj na meškanie letu. No a vzťahuje. Zaujímavé je, že ani Invia a ani Koala ma na túto skutočnosť neupozornili, aj keď samotná poistka bola riešená cez Inviu a opäť na tom mala samotná Invia províziu.
Nakoniec sa mi podarilo spätne aj rok a pol od poistnej udalosti dostať tiež odškodné. Poistenie od AXA bolo riešené taktiež ako prepredaj cez Inviu. Na email ohľadom služieb Invia mesiac bez odpovede. Nedokázali odpovedať na otázky, že čo sme dostali ako zákazníci Invie pri riešení reklamácie, keď nás poslali riešiť problém do Koaly a na poistenie nás ani neupozornili, no za oba prepredaje svoje peniaze dostali....
Manželka v lete 2024 objednala rodinný zájaz cez invia.sk na Cyprus. Zájazd zaplatila online a ako kontakt uviedla svoj email a moje telefónne číslo, nakoľko počas pracovného dňa nedvíha telefón. Po pár dňoch mi prišla sms, že Invia poslala dokumenty na vyplnenie na manželkin email. Manželka mi to preposlala, ja som dokumenty vyplnil, ale boli tam určité nezrovnalosti, tak som volal do Invie. Pani zdvihla, nadiktoval som jej číslo zájazdu a dostal som otázku: "Máte GDPR súhlas?" ,a následne: "Ste objednávateľom zájazdu?". Tak som pani vysvetlil, že zájazd objednávala moja manželka, ale keďže sme manželia aj keď to platila ona, tak som platiacim zákazníkom Invie a volám z telefónneho čísla, ktoré je uvedené ako kontaktné. Aby som to celé upresnil, ak ste manželia, znamená to, že všetok nadobudnutý majetok je papierovo vás oboch, teda ak kúpite manželke darček napr. na vianoce, tak to nie je jej darček, ale oficiálne je to majetok vás oboch :) Takže takto nejako vnímam aj zakúpený zájazd.
Vrátim sa späť k telefonátu. Pani mi nechcela nič povedať, lebo nemám GDPR súhlas, aj napriek tomu, že som účastník zájazdu, aj napriek tomu, že som platiaci zákazník, aj napriek tomu, že som volal z telefónneho čísla, ktoré je udané v systéme ako kontaktné. Takže som to pani vysvetlil po svojom, aby došlo k obojstrannej spokojnosti. "Pani, ja teraz zložím telefón, nalogujem sa na email, ktorý je ako kontaktný a ktorý manželka zadala pri registrácii a následne z tohoto emailu - ja sám sebe si udelím GDPR súhlas, bude to tak vporiadku?". Z druhej stany: "Áno bude, ale musí ho udeliť manželka." Ešte som jej to potvrdil: "Nebojte, dojde to z registrovaného emailu, pekný deň." Nakoniec som si to udelil sám sebe si a doriešil som to k spokojnosti. Chápem GDPR, chápem, že pani na druhej strane si robí len svoju prácu, ale nechápem celkovej absurdnosti situácie. Inak perlička, volal som tam niekoľkokrát, pýtali odomňa GDPR súhlas opäť, tak som ich odkázal, nech si čítajú emaily, ale zase inokedy odomňa nevyžadoval nikto žiadny súhlas, záležalo od pracovníka, ktorý zdvihol.
Odleteli sme na dovolenku, všetko prebiehalo perfektne. Ráno v deň odletu sme sa prišli odubytovať, ale na recepcii nám bolo povedané, že sa máme vrátiť na izbu a máme pokračovať v dovolenke, nakoľko je problém s lietadlom a budeme letieť možno až večer. Naša dovolenka sa predĺžila o 36 hodín. Musím povedať, že všetko sme mali zabezpečené, až na odlet, ktorý nezvládlo letisko, keď nás doslova natlačili do gatu, kde sa nedalo už ani stáť a tak isto do autobusu, kde sa nedalo dýchať. Autobus čakal pred lietadlom ešte polhodinu narvaný viac ako legendárna 39-ka z Mlynskej doliny.
Je skvelé, že podľa európskeho nariadenia č. 261/2004, máte nárok na odškodné, ak letíte z EÚ alebo prilietate do EÚ a spoločnosť má sídlo v EÚ. S ohľadom na dĺžku letu (vzdialenosť) vzniká nárok na odškodné 250 - 600€ na osobu. No horšie je, ako je to celé riešené, lebo síce vám nárok vzniká, ale musíte si to riešiť sami, a toto vidím ako veľký kameň úrazu.
Na druhý deň po prílete som spísal reklamáciu a s potrebnými dokladmi (sken leteniek) som ho odoslal do Invie. Dokonca som tam aj telefonoval a viete ako som dopadol? "Máte GDPR súhlas?" :D Tak som ich zase poslal kade lahšie a nech si čitajú email, lebo "ÁNO mám". V Invii ma odkázali, že to mám riešiť s Koalou, lebo zájazd je od nich a oni sú len prepredajca, čo nás celkom zaskočilo, lebo do tej doby sme ani len netušili, že to máme cez Koalu. Napísal som na Koalu a odtiaľ došla odpoveď, že oni to za mňa riešiť nemôžu, lebo oni majú s Air Horizon obchodno-právny vzťah (k tomuto sa ešte vrátim) a že oni si nemôžu uplatňovať práva ako pasažier. Takže si to mám riešiť so spoločnosťou, ktorá sídli na Malte sám.
Zhrniem to sedliackym rozumom. Invia nám predá zájazd, tj. je priekupníkom zájazdu a zhrabne za nás províziu. Následne Koala, ktorá má obchodno-právny vzťah s Air Horizont na Malte nám vyberie túto leteckú spoločnosť, s ktorou nemáme nič spoločné, nemohli sme si vybrať spoločnosť s ktorou budeme letieť, nemohli sme si vybrať kedy budeme letieť, neplatili sme tejto spoločnosti a vlastne sme do chvíle kedy sme nastúpili do lietadla ani netušili, že takáto spoločnosť vôbec existuje a že s ňou letíme. Koala dostala samozrejme tak isto svoju províziu. Ani Invia ani Koala pre nás nemôžu nič urobiť, lebo im to nenakladá zákon, no províziu dostali a riešiť si to má zákazník sám. Áno neukladá im nič také zákon, ale oni môžu robiť predsa aj veci nad rámec zákona, či? Teda ich právnik nemôže zozbierať všetky reklamácie a riešiť to za nich hromadne? Kludne aj za províziu, no toto tieto spoločnosti nerobia, no podľa mňa by mohli. Ja ako zákazník, ak by sa tieto veci riešili na jednom mieste, je to perfektné a cestujem len cez túto kanceláriu, no po tejto skúsenosti už obe spoločnosti obchádzam.
Situáciu, ktorú som riešil môžem prirovnať k nasledujúcemu: Idem do autopredajne, kde si kúpim auto. Auto sa následne pokazí a prídem ho reklamovať. Ale autopredajca sa vyjadrí, že on auto len prepredáva a mám sa obrátiť na výrobcu auta. Obrátim sa teda na neho. Ale on mi povie, že tam sa pokazila súčiastka, ktorú berú z číny a tak sa mám obrátiť na čínskeho dodávateľa a mám si to riešiť s ním. Teda tento celý systém je zle nastavený.
Riešil som to so Slovenskou asociáciou cestovných kancelárií a cestovných agentúr (SACKA), kde mi len potvrdili, že kancelárie sa zachovali správne, ako im káže zákon a že systém je nastavený tak ako je. Že keby som letel mimo EÚ, tak nemám nárok na nič a že môžeme byť radi za to čo máme, aj keď to nefunguje pro zákaznícky.
Začal som to teda riešiť s Air Horizont cez email. Naposielal som im všetky doklady čo chceli, teda pasy, kópie leteniek, číslo účtu a dokonca aj rodný list dcéry, lebo im pas nestačil. Rodným listom trebalo dokázať, že naša dcéra je naša. Takéto citlivé informácie v dnešnej dobe zasielať emailom ach... Uvediem iný príklad skúseností mojich známych, čo leteli napr. Raynair, kedy vyklikali ešte na letisku pri meškaní všetko do aplikácie a do týždňa mali peniaze na účte. Nič by som nepovedal, ak by som si mohol vybrať s kým letím, potom som za to plne zodpovedný, no cestovná kancelária toto neumožňuje.
Celé sa to naťahovalo, Air Horizont odpísala, že majú všetky dokumenty a že musím čakať. Zdalo sa mi to čudné takéto jednanie a tak som sa začal pozerať po právnickej kancelárii, čo sa špecializuje na takéto spory. Dostal som sa na odporúčanie tip od kamaráta na meskanieletu.sk . Prešiel som si s nimi celú situáciu a rozhodol som sa to riešiť zatiaľ po vlastnej osi. Začal som písať do Air Horizont každý mesiac email, že majú odomňa všetky dokumenty a že ak mi nepríde kompenzácia za mešajúci let do roka od udalosti, tak to začnem riešiť právne.
Prešiel rok a nič sa neudialo, nič neprišlo, stále tie isté odpovede, odovzdali ste všetky dokumenty, musíte čakať. Tak som sa obrátil na právnikov, vyplnil všetky dokumenty a čuduj sa svete. Do dvoch týždňou od podania došla odpoveď, že do konca mesiaca mi to pristane na účte. No a aj sa tak stalo :) Právna služba nie je najlacnejšia, ale úplne to chápem. Chcel som sa tomu vyhnúť, riešiť to po vlastnej osi, no nepodarilo sa. Takto mám z kompenzácie viac ako polovicu a som nadmieru spokojný, lebo je to lepšie ako drátom do oka. Do budúcna by som postupoval úplne rovnako, skúsil si to poriešiť sám a následne sa obrátil na rovnakých právnikov.
Zhrnutím celého je otázka na zákonotvorcou v EÚ. Jedna vec je tvorba zákonov, druhá vec je aplikovateľnosť v praxi. Jednoduchosť zákonu, ktorá má pomôcť zákazníkovi ako takému, no nepomáha. Ako si to má riešiť dôchodca, ktorý nevie anglicky, nemá znalosti, možno nemá ani email? Otázka aj na cestovné kancelárie, je také ťažké zazmluvniť právnu kanceláriu, ktorá by riešila tieto veci pre cestovku?
Ako to tak kompletujem a zamýšlam sa nad tým ako to celé bude vnímať čitateľ, tak mi prišlo na um taký slovenský koment: "Mal si si to poistiť ty blbec!" :D
Takže som zavolal do poisťovne, nakoľko zájazd bol poistený, že či sa táto poistka vzťahuje aj na meškanie letu. No a vzťahuje. Zaujímavé je, že ani Invia a ani Koala ma na túto skutočnosť neupozornili, aj keď samotná poistka bola riešená cez Inviu a opäť na tom mala samotná Invia províziu.
Nakoniec sa mi podarilo spätne aj rok a pol od poistnej udalosti dostať tiež odškodné. Poistenie od AXA bolo riešené taktiež ako prepredaj cez Inviu. Na email ohľadom služieb Invia mesiac bez odpovede. Nedokázali odpovedať na otázky, že čo sme dostali ako zákazníci Invie pri riešení reklamácie, keď nás poslali riešiť problém do Koaly a na poistenie nás ani neupozornili, no za oba prepredaje svoje peniaze dostali....
GlobiFer® forte
GlobiFer forte v tehotenstve
Na odporúčanie lekára mám aj v tomto tehotenstve užívať železo.
S tým som mala veľký problém.Veľmi ma bolel žalúdok.
Globifer je ale úplne iný.Vôbec mi z neho nebolo ťažko.Cítim sa veľmi dobre a som menej unavená.Škoda že som o tomto skvelom železe nevedela skôr.
Tento produkt odporúčam.
S tým som mala veľký problém.Veľmi ma bolel žalúdok.
Globifer je ale úplne iný.Vôbec mi z neho nebolo ťažko.Cítim sa veľmi dobre a som menej unavená.Škoda že som o tomto skvelom železe nevedela skôr.
Tento produkt odporúčam.
Lunamia menštruačné nohavičky
Spoľahlivé a pekné
Značku Lunamia som si vybrala hlavne kvôli dizajnu. Už ich eshop je na prvý pohľad iný - farebný, moderný a nadčasový. A taký je aj tovar, ktorý ponúkajú. Sú to fakt pekné kúsky - farebné aj vzorované. Majú aj nejaké klasické varianty - čierne a telové.
Kvalita ale za dizajnom vôbec nezaostáva. Sú vyrobené z prémiovej bavlny alebo bambusovej viskózy, majú kvalitné šitie, sú príjemné na dotyk a na tele netlačia ani sa nerolujú. V rámci testovacieho programu ich používam 4 mesiace, a stále vyzerajú ako nové. Čo sa týka savosti, sú 4-vrstvové a pojmú až 30-40ml tekutiny, takže v pohode vydržia v priemere 6 až 8 hodín. Majú rozšírenú absorpčnú časť a aj bočnú ochranu proti pretečeniu, takže sú fakt spoľahlivé a netreba sa obávať žiadnej nehody.
No a pomer cena-kvalita majú bezkonkurenčný v porovnaní s inými značkami.
Kvalita ale za dizajnom vôbec nezaostáva. Sú vyrobené z prémiovej bavlny alebo bambusovej viskózy, majú kvalitné šitie, sú príjemné na dotyk a na tele netlačia ani sa nerolujú. V rámci testovacieho programu ich používam 4 mesiace, a stále vyzerajú ako nové. Čo sa týka savosti, sú 4-vrstvové a pojmú až 30-40ml tekutiny, takže v pohode vydržia v priemere 6 až 8 hodín. Majú rozšírenú absorpčnú časť a aj bočnú ochranu proti pretečeniu, takže sú fakt spoľahlivé a netreba sa obávať žiadnej nehody.
No a pomer cena-kvalita majú bezkonkurenčný v porovnaní s inými značkami.
E-shop ASKO - NÁBYTOK
Asko sedacia súprava ORION - veľké sklamanie
Zakúpili sme si sedaciu súpravu ORION, aj napriek tomu, že sedačka bola dôkladne zabalená a pohyblivé časti upevnené prišla poškodená, polámaná odkladacia zásuvka. Podľa dôkladného zabalenia ju už pravdepodobne poslali poškodenú. Reklamácia bola uznaná, doniesli novú časť. Po necelom roku používania hodnotím značnú nekvalitu tejto sedačky: celková slabá a hlavne nekvalitná drevená konštrukcia , nekvalitné spoje, kovová konštrukcia rozkladacej časti tenká, nekvalitná, ohybná, vysoké riziko ulomenia v namáhanych častiach ( držiak kolieska , držiak čelovej časti) , uvoľňujúce sa zadné kolieska, tieto časti sú síce skryté, ale veľa povedia a časom aj ukážu. Rozťahovaciu ložnú časť sme použili asi 5x (deti) ako aj odkládaciu zásuvku, ktorá sa už nedá úplne vybrať von, kvôli uvoľnenej drevenej laťky.
Neodporúčam častú manipuláciu výsuvnych časti.
Sedaciu časť hodnotím pozitívne ako aj farebnú stálosť a odolnosť látky.
Neodporúčam častú manipuláciu výsuvnych časti.
Sedaciu časť hodnotím pozitívne ako aj farebnú stálosť a odolnosť látky.
GlobiFer® forte
Globifer forte - hémové železo
GlobiFer som začala užívať, pretože som v druhom trimestri tehotenstva a k tomu som ešte aj zanietená športovkyňa, keďže presne tieto okolností sú časťou príčinou nízkeho železa v krvi. Ľahko sa prehĺta, nemá žiadnu typickú chuť, nezapekal a dokonca som si nevšimla ani také extrémne sfarbenie stolice ako pri iných druhoch. Pokračujem ďalej v užívaní a verím, že zlepší aj moju únavu.
Invia.sk
Nikdy viac Invia!
My sme sa s Inviou vybrali do tureckého Kemeru. Krásne destinácia, pripomína Maďarsku, aké to je posledné pozitívum, ktoré môžem vyjadriť. Hotel otrasný. Štvorčlenná rodina zo Slovenska, ktorá prišla s našou skupinou, bola ubytovaná v dvojpostelovej izbe s pristelkou. Na otázku kde má späť druhé dieťa, dostali odpoveď, že s rodičmi v posteli. Izba nebola upratané, po chvíli im chyžná prieniesla posteľné prádlo, aby si ich vymenili sami. Raňajky All inclusive pre celý hotel desať kúskov chleba, pár varených vajec a pár rajčín. Tí čo prišli o desať minút neskôr, nenašli nič. Persinal na ich sťažnosť odpovedal, že mali prísť skôr. Nápoje boli tak pol hodinu po raňajkách a vybavené. V bazéne bola úplne zelená voda, zrejme preto, že personál sa v ňom kúpal komplet obleceny.
Vrcholom bolo, keď nám recepčný na tretí deň oznámil, že sa máme z hotela vysťahovať, lebo cestovka za nás pobyt nezaplatila. Na otázku kam pokročil plecami.
Volala som do Indie. Povedali aby sme čakali, že sa ozvú. Po troch hodinách som určovala riešenie, dozvedela som sa, že nemam vyvolávať. Do jednej popoludní sme s batožinou sedeli na recepcii, potom prišiel taxík a odviezol nás do iného hotela. Tam bolo všetko OK. a boli sme spokojní. Na tretí deň ráno ráno sme sa dozvedeli, že sa sťahujeme späť.
Všetky tri slovenské rodiny sme na mieste s delegátmi napisali reklamáciu. Po návrate som kontaktovala Inviou. Klasika, my nič, my muzikanti, len sprostredkujeme, obráťte sa na cestovku.
Obrátili sme sa, na súd, kde sme spor vyhrali a Invia musela platiť.
Takže radšej nikam necestovať, ako s touto podvodníčky bandou! Divím sa, že ešte neskrachovali.
Vrcholom bolo, keď nám recepčný na tretí deň oznámil, že sa máme z hotela vysťahovať, lebo cestovka za nás pobyt nezaplatila. Na otázku kam pokročil plecami.
Volala som do Indie. Povedali aby sme čakali, že sa ozvú. Po troch hodinách som určovala riešenie, dozvedela som sa, že nemam vyvolávať. Do jednej popoludní sme s batožinou sedeli na recepcii, potom prišiel taxík a odviezol nás do iného hotela. Tam bolo všetko OK. a boli sme spokojní. Na tretí deň ráno ráno sme sa dozvedeli, že sa sťahujeme späť.
Všetky tri slovenské rodiny sme na mieste s delegátmi napisali reklamáciu. Po návrate som kontaktovala Inviou. Klasika, my nič, my muzikanti, len sprostredkujeme, obráťte sa na cestovku.
Obrátili sme sa, na súd, kde sme spor vyhrali a Invia musela platiť.
Takže radšej nikam necestovať, ako s touto podvodníčky bandou! Divím sa, že ešte neskrachovali.
Invia.sk
Storno zájazdu a naťahovačky s tým
Invia je jedna o blbovačska agentúra komunikácia s ňou je na úrovni otras proste otraz nasľubujú a jak príde vlastne na to že my sme si objednávali zajazd v novembri 9.11 konkrétne na január 4 januára do 11 januára pod dvoch dňoch sme zrušili zájazd storno na počítali nám 15 % z celkovej sumy aj keď sme zálohu zaplatili zatiaľ niečo do 500 € a akože už aj z poistením. 15% celkovej sume čo vychádzalo 350 € skúšali sme sa dohodnúť aby nám ponúkli niečo náhľadne,napr dovolenku nejakú iny datum nič so všadeľ nas vysmiali že to sa nedá lebo to nieje možné, vyhovárali sa žiadna pomôcť žiadna ústretovosť nič. Dôvod toho prečo rušíme dovolenku ani nikoho zaujímavo proste nedá sa a dovidenia nakoniec sme ešte chvalabohu malý 80 % kryte z axi ktoré nám doktorka potvrdila pretože tam bol zdravotný problém môjho syna v podstate len to že mu krváca cez nos a a vlastne nemohol letieť 4h do Egypta proste do AXI sme poslali v pondelok utorok sme mali peniaze na urče, nebol žiaden problém. Ale toto tie doťahovačky s inviou vôbec najpr doprosit sa aby nám poslali protokol storná zajazdu dlho som sa musela nervacit. Ptom aby nám vrátili ten preplatok ktorý nám akože malý z tej sumy vrátiť , to bol ďalší prúser to vlastne musíte podať žiadosť, dobre tak sme povedali žiadosť o človek čaká že je to odoslané poddané, týždeň nič a volám tam nebolo to odoslané jak nebolo odoslané bola akože to potvrdené odkliknuté teraz tam volám zase že vlastne čím to došlo im to nedošlo jaj čiže jak treba stiahnuť a majú na vrátenie ďalšie 30dni. proste idioti na nervy v živote už nikdy #INVIA
Detské smart hodinky Carneo GUARDKID+ 4G ULTRA
Super hodinky!
Hodinky sme kupovali pre dcerku. dlho sme hladali, ktore by boli vhodne, ktore by mali vsetko, co sme chceli a hlavne, aby aj fungovali, lebo recenzie som citala rozne. som rada, ze sme vybrali prave carneo, na prvy pokus trefa do cierneho 👍🏻
Brufen 400
Zabera
Beriem ho hlavne na silne bolesti hlavy a krce pri menzese a musim povedat, ze fakt zabera rychlo a spolahlivo. vzdy sa mi ulavi uz za par minut a mozem normalne fungovat dalej. nemala som z neho ziadne vedlajsie ucinky, len si ho davam radsej po jedle.
GlobiFer® forte
GlobiFer forte hemove zelezo
Pri každom mojom tehotenstve som mala znížené železo, ja ho mám celkovo malo aj bežne, preto som siahla po GlobiFer forte. Čítala som o ňom len dobre recenzie a príjemne prekvapil aj mňa. Tento doplnok železa nezapeka, neboli z neho žalúdok a nemá typickú zelezovitu chuť. Za mňa bola obrovská spokojnosť po užívaní GlobiFeru, výsledky krvi som mala ukážkové a konečne som nepresedela hodiny na záchode ako po inom železe, ktoré som užívala predtým
GERBER nemliečna kaša pšenično-ovsená slivka 200 g
Super jemná kaša GERBER slivka
Za mňa a za môjho drobca je to super kaša – jemná. Slivka tam nie je prehnaná. Páči sa mi, že nie je presladená a má dobré zloženie. Ale celkovo som spokojná. Drobcovi chutila 🍀♥️🌞
GERBER mliečna kaša pšenično-ovsená banán a hruška 200 g
Dobrá kaša ale za pomerne veľa peňazí
Pri hodnotení tejto kaše mám rozporuplné pocity.
Najskôr pozitíva. Oceňujem jednoduchú prípravu a naozaj dobré zloženie. Bez pridaného cukru a naopak s pridanými vitamínmi a minerálmi.
Ako nevýhodu vnímam to, že kaša sa veľmi rýchlo minie. Najskôr som si myslela, že je to len môj pocit, pretože na jednu porciu som spotrebovala naozaj dosť lyžíc prášku, aby bola ako tak hustejšia. Potom som si na obale prečítala, že 200g zloženie vystačí na 4(!) cca 200 ml porcie. V tomto zmysle mi potom kaša príde celkom drahá.
Najskôr pozitíva. Oceňujem jednoduchú prípravu a naozaj dobré zloženie. Bez pridaného cukru a naopak s pridanými vitamínmi a minerálmi.
Ako nevýhodu vnímam to, že kaša sa veľmi rýchlo minie. Najskôr som si myslela, že je to len môj pocit, pretože na jednu porciu som spotrebovala naozaj dosť lyžíc prášku, aby bola ako tak hustejšia. Potom som si na obale prečítala, že 200g zloženie vystačí na 4(!) cca 200 ml porcie. V tomto zmysle mi potom kaša príde celkom drahá.
Mivolis roll-on na bolesti hlavy, 1 ks
Odstráni bolesť hlavy
Kúpila som úplne náhodne v dm drogérii na bolesť hlavy tento fajn výrobok, samozrejme skepticky či to niečo urobí. Ale ku podivu, keď už cítim bolesť potriem čelo a spánky a zaberie, niekedy vyžaduje možno 2x potrieť. Skúsila som to aj členom rodiny, tiež potvrdili pozitívny účinok. Samozrejme asi ak je už bolesť veľká, tak to už asi bez lieku nejde, ale na bežné potiaže super!
GERBER mliečna kaša pšenično-ovsená banán a mango 200 g
Gerber - banán & mango
Kaša je naozaj jemnej textúry. Má skvelú chuť,je sladučká aj keď neobsahuje žiadny cukor tak dcére chutí. Už som vyskúšala aj iné druhy, sú výborné! Chutia aj mne. 🙂
sundance opaľovací fixačný sprej na make-up, OF 50, 75 ml
Skvelý fixator
Úžasný produkt na leto a aj na iné ročne obdobie s krásnou vôňou a dokonalým finišom na pleti. Makeup s ním drží a ešte sa môžete tešiť na krásny rozjasnený finiš na pleti. Dúfam len ze bude dostupný každé leto.
GERBER mliečna kaša pšenično-ovsená banán a mango 200 g
Gerber
Za mna velmi dobrá kaša malemu velmi chutila vždy vsetko zjedol chut výborná, a aj konzistencia nerobia sa hrudky co je velke plus som s nou velmi spokojna 👌👌
GERBER nemliečna kaša pšenično-ovsená slivka 200 g
Táto kaša u nás zabodovala
Chutná kaša a veľmi príjemnou vôňou a chuťou, jednoduchá na prípravu. Na môj vkus ale trochu príliš sladká, takže som skúsila kombináciu so špaldovou a pšenovou kašou a taká sa mi zdala trochu lepšia 😊